Obiekt Apartament na poddaszu, położony w centrum miejscowości Gdańsk, oferuje bezpłatne WiFi oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Żuraw nad Motławą – około 600 m, Bazylika św. Mikołaja – około kilka kroków od obiektu. Na terenie apartamentu działa restauracja. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 1 sypialnię, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Wyposażenie obejmuje także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i rosyjskim, dostępna jest przez całą dobę. W pobliżu obiektu Apartament na poddaszu znajdują się liczne atrakcje, takie jak Dworzec PKP Gdańsk Główny, Brama Zielona i Długie Pobrzeże. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 14 km od obiektu Apartament na poddaszu.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, całodobowa recepcja, wędkowanie, fryzjer / salon piękności, dostęp do Internetu, masaż, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, kręgielnia, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, park wodny, dostawa artykułów spożywczych, parking przy ulicy, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu