Obiekt Lovely Central Appartment, położony w miejscowości Kraków, zapewnia ogród, bezpłatne WiFi, bezpłatny transfer lotniskowy i bankomat. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec PKP Kraków Główny – 1,5 km. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Galeria Krakowska ( 1,8 km), Brama Floriańska ( 1,6 km). W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także 1 łazienkę z prysznicem. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Obiekt Lovely Central Appartment oferuje plac zabaw. W pobliżu obiektu Lovely Central Appartment znajdują się liczne atrakcje, takie jak Dom strachu Lost Souls Alley, Rynek Główny i Cloth Hall. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kraków-Balice, znajduje się 15 km od obiektu Lovely Central Appartment.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, WiFi, pokoje dla alergików, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, parking na miejscu, parking dla osób niepełnosprawnych, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości