Obiekt Smart Central Apartments położony jest w centrum miejscowości Kraków i oferuje bezpłatne WiFi, ogród oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kościół Mariacki – 1,3 km, Dom strachu Lost Souls Alley – 1,4 km. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Schindler Factory Museum ( 1,4 km), Brama Floriańska ( 1,7 km). W apartamencie z 2 sypialniami zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także 1 łazienkę z prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Personel całodobowej recepcji posługuje się językiem arabskim, angielskim, hiszpańskim i francuskim. W pobliżu obiektu Smart Central Apartments znajdują się liczne atrakcje, takie jak Wawel Royal Castle, Galeria Krakowska i Wieża Ratuszowa. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kraków-Balice, znajduje się 25 km od obiektu Smart Central Apartments. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PLN 500 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości