Obiekt Native Apartments Masarska 8/5 położony jest w centrum miejscowości Kraków i oferuje bezpłatne WiFi, taras oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Fabryka Schindlera – 1,4 km, Kościół Mariacki – 1,6 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Oferta apartamentu obejmuje 2 sypialnie, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 2 łazienki z prysznicem oraz suszarką do włosów. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub wegetariańskie. W pobliżu obiektu Native Apartments Masarska 8/5 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Dom strachu Lost Souls Alley, Brama Floriańska i Centrum handlowe Galeria Krakowska. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kraków-Balice, znajduje się 25 km od obiektu Native Apartments Masarska 8/5. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Native Apartments Masarska 8/5 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PLN 400 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie.
parking, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte