Obiekt White skyla apartament, znajdujący się w dogodnej lokalizacji w centrum miejscowości Gdańsk, zapewnia centrum fitness, taras i widok na miasto na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 1 sypialnię oraz aneks kuchenny z lodówką i zmywarką. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem. Pracownicy recepcji mówią w języku angielskim, polskim, rosyjskim i ukraińskim. Obiekt White skyla apartament oferuje saunę. Na terenie obiektu znajduje się plac zabaw oraz klub dla dzieci, w którym na najmłodszych czekają różne gry i zabawy. W pobliżu obiektu White skyla apartament znajdują się liczne atrakcje, takie jak Polish Baltic Philharmonic, Centralne Muzeum Morskie i Green Gate. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 16 km od obiektu White skyla apartament.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, spa i centrum odnowy biologicznej, plac zabaw dla dzieci, kajakarstwo, piesze wycieczki, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, całodobowa ochrona, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte