Obiekt Hallera by Loft Apartments, położony w miejscowości Gdańsk, zapewnia centrum fitness i saunę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Brzeźno Beach – 1,2 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każda opcja zakwaterowania ma balkon i wyposażona jest w telewizor z płaskim ekranem oraz pralkę. We wszystkich opcjach znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również część wypoczynkowa z rozkładaną sofą oraz prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje także zmywarkę, piekarnik i czajnik. Na terenie obiektu Hallera by Loft Apartments znajduje się taras słoneczny. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Jelitkowo – 2,9 km, Stadion Energa Gdańsk – 3,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 11 km od obiektu Hallera by Loft Apartments. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, winda, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, fitness, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego