Obiekt Golden Apartment by LoftAffair położony jest w centrum miejscowości Kraków i oferuje bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kościół Mariacki – 600 m, Dom strachu Lost Souls Alley – 700 m. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Centrum handlowe Galeria Krakowska – 1,2 km, Muzeum Narodowe w Krakowie – 1,7 km. W apartamencie znajduje się telewizor z płaskim ekranem. Aneks kuchenny wyposażono w lodówkę, mikrofalówkę i płytę kuchenną. Goście mają do dyspozycji również prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków oraz suszarkę do włosów. W pobliżu obiektu Golden Apartment by LoftAffair znajdują się liczne atrakcje, takie jak Brama Floriańska, Dworzec PKP Kraków Główny i Zamek Królewski na Wawelu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kraków-Balice, znajduje się 17 km od obiektu Golden Apartment by LoftAffair. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu