Mapa
Zamknij
  Apartamenty Sea & City - Hampton Apartments
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Obiekt Apartamenty Sea & City - Hampton Apartments oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża miejska w Gdyni – 800 m. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem i stołem, a także prywatna łazienka z prysznicem oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. Wyposażenie obejmuje także lodówkę, mikrofalówkę, płytę kuchenną, ekspres do kawy i czajnik. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. W pobliżu obiektu Apartamenty Sea & City - Hampton Apartments znajdują się liczne atrakcje, takie jak Skwer Kościuszki, Centrum handlowe Batory i Przystań jachtowa Marina Gdynia. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 24 km od obiektu Apartamenty Sea & City - Hampton Apartments.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty Sea & City - Hampton Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Przyjazd poza wyznaczonymi godzinami zameldowania podlega dodatkowej opłacie w wysokości: – 100 PLN za zameldowanie w godzinach 18:00–22:00, – 150 PLN za zameldowanie w godzinach 22:00–00:00, – 200 PLN za zameldowanie po godzinie 00:00.
Wyposażenie
kort tenisowy, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, piesze wycieczki, kręgielnia, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, park wodny, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia