Mapa
Zamknij
  Q Hotel Plus Wrocław
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Czterogwiazdkowy obiekt Q Hotel Plus Wrocław położony jest w centrum Wrocławia, 1,5 km od Rynku oraz 800 metrów od dworca kolejowego Wrocław Główny. Na miejscu działa restauracja. Hotel oferuje klimatyzowane pokoje z bezpłatnym WiFi. Pokoje są przestronne, nowoczesne oraz dźwiękoszczelne. Ich wyposażenie obejmuje telewizor z płaskim ekranem i sejf. W każdym pokoju znajduje się ponadto łazienka z prysznicem i ręcznikami. W hotelu działa bar oraz restauracja serwująca nowoczesne dania kuchni polskiej. Restauracja znana jest z bogatego wyboru win. Lokal oferuje też specjalne menu ze zdrowymi posiłkami na bazie naturalnych produktów. Śniadanie w formie bufetu obejmuje rozmaite świeże produkty. Recepcja w hotelu Q Plus Wrocław czynna jest przez całą dobę. Ponadto Goście mogą korzystać z zaplecza konferencyjnego, przechowalni bagażu, wypożyczalni samochodów oraz transferu lotniskowego. Na miejscu znajduje się też centrum fitness i gabinet masażu. Hotel jest położony w odległości 2,4 km od Panoramy Racławickiej i 2,9 km od Ostrowa Tumskiego. Odległość od lotniska Wrocław-Strachowice wynosi 12 km.

Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, która została wykorzystana do dokonania rezerwacji. Jeżeli rezerwacji dokonano przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej, wówczas Goście zostaną poproszeni o uiszczenie opłaty za pobyt po przyjeździe. Środki pobrane z rachunku karty zostaną zwrócone. Osoby, które chciałyby otrzymać fakturę VAT, proszone są o kontakt z personelem hotelu bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Stosowne informacje (pełne dane firmy i numer NIP) należy wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W przeciwnym razie późniejsze wystawienie faktury będzie niemożliwe. Obiekt nie akceptuje Polskiego Bonu Turystycznego. Pobyt 1. dziecka w wieku do 12 lat jest bezpłatny, jeśli śpi ono w łóżku z rodzicami. Dodatkowe łóżka dostępne są za dodatkową opłatą oraz po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem obiektu.

W przypadku rezerwacji więcej niż 8 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 80 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 12 lat płacą 80 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Dorośli płacą 80 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Wyposażenie
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, toaleta z uchwytami, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dźwiękowe, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia