Mapa
Zamknij
  Platinium Baltic Apartment
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Obiekt Platinium Baltic Apartment położony jest w dzielnicy Przymorze w miejscowości Gdańsk. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Brzeźno Beach – 1,6 km, Plaża Jelitkowo – 1,7 km, Hala Olivia – 2,6 km. W apartamencie zapewniono bezpłatne WiFi. Z okien roztacza się widok na miasto i widok na ogród. Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 1 łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Personel recepcji posługuje się językiem angielskim, polskim i ukraińskim. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Przystanek SKM Gdańsk Zaspa – 3,2 km, Ergo Arena – 3,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 11 km od obiektu Platinium Baltic Apartment. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Platinium Baltic Apartment o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 2 lat.
Wyposażenie
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia